Bollekes wol...

Kijk eens aan, een eerste blogbericht. Ik sta er een beetje versteld van. Maar ik heb natuurlijk wel een blog aangemaakt. En dan is het posten van berichten een logisch en eigenlijk zelfs noodzakelijk gevolg :-).

Geen idee of bloggen echt iets voor mij is... Maar ik zit met al die bollekes wol. Je kent dat wel, wol kopen omdat ie zo mooi is maar zonder dat je weet wat je er in godsnaam mee gaat aanvangen. En mijn vriend, die krijgt iedere keer opnieuw een crise cardiaque als ie merkt dat ik wéér een lading binnensmokkel. Of beter gezegd: probéér binnen te smokkelen, want hij heeft het echt altijd in de smiezen. Tegen iedereen die het wil horen (of ook niet), loopt hij te verkondigen dat "sinds de Lex hier woont, ligt heel mijn huis vol bollekes wol!". En hij heeft nog gelijk ook...




De bollekes wol zijn dus onrechtstreeks de reden dat ik aan een blog begin. Ik surf namelijk het internet af op zoek naar leuke ideeën en kom op die manier een hoop leuke blogs tegen. Bovendien heeft mijn beste vriendin er ook eentje. Niet dat ik haar creativiteit ooit ga kunnen evenaren, maar nu heb ik dus ook een plekje om al mijn creaties op te posten. Kwestie van de bollekes wol een beetje eer aan te doen :-).

En hopelijk beleven jullie er ook plezier aan!

groetjes,
Alexia

Reacties